woensdag 1 juli 2009

dag van vandaag

yeah laatste schooldag.
ik word waker en het voelt net of mijn ogen aan elkeer zijn gelijmt..lekker :S
ik vind altijd wel grappig om af te pulken .. uuh jah haha xD nouja ff tosti gemaakt
die verbrand werd omgekleed ( blouse en toch wel weer de riem ) en maar geen make-up op gedaan want ik denk dat dat niet zo slim zou zijn. op school stond er een lange rij om je boeken in te leveren... keurig geen een boek is kapot of vermist er :D. naja toen kregen we onze rapport.. vet goed van mij.. ik ging naar huis samen met een vriendin chantal die ook haar ogen gelijmt waren xD we gingen zwemmen.. vlak bij mijn huis is een meertje.rivier what ever. later gingen we even bij mij op de kamer zitten en van de scaner foto's maken eentje met onze handen en eentje waarbij wij een kus aan de scaner geven xD en nu ben ik bezig met mijn dag te typen :P
niet te geloven dat ik vrijdag al weer op vakantie ga :D belgie :P flaamse frietekes.. hmmm ik heb er nu al zin in.. behalve dat ik wel mijn bff moet missen :( ach ja we spreken nog wel af ofcourse :D gooh nu weet ik niks meer daaaaaaaag

-xxx- my



mijn rapport :

nederland : 6,0
engels : 5,9 ( komt door een 2,9 )
fries : 8,0
geschiedenis : 6,0
aardrijkskunde : 5.8
informatica : 6.5
wiskunde : 7,4
bilogie : 6,8
verzorging : 7,0
techniek : 6.7
drama : 7,8
kunst en cultuur : 6,6
sport en beweging 7,0

Geen opmerkingen:

Een reactie posten