dinsdag 14 juli 2009

vakantie

sorry dat ik zo lang niet van me heb laten horen want ik was op vakantie :D
nouja zo leuk was het ook weer niet :( die camping was geen flikker aan
en de omgeving heb je na een tijd ook wel weer gehad . maar gelukkig
gingen we natuurlijk ook shoppen :D dat klinkt altijd goed in mijn
oortjes :D maar jah ik kreeg 40 euro en ik heb voor 20 ofzo uitgegeven.
enn ik ben naar de kapper geweest mijn pony gedaan :D:D
naja hier wat picca's
mijn pony :P:D
voor mijn verjaardag nog de parfum en deo van
*tromgerofel* avril lavigne :D I love her

een shirtje wat mijn moeder en ik delen :D

nog een tas voor mijn verjaardag :D



een leuk zwart shirtje





ohja mijn broek ingezoomt




dit is mijn broek dan, dit kleurtje is mijn broek :D
een harembroek







mijn monkybusnis shirt :D zo leuk






de plaatjes allemaal apen moeten dat voor stellem


okeej dat waren ze de prijsen :
pony : buurvrouw 15 euro
parfum : onbekend
tas : onbekend
blauw shirt : kraampje op markt in belgie (frans deel) 3 euro
zwart shirtje : kraampje op markt in belgie ( franse deel ) 2 euro
broek: kraampje op markt in belgie (frans deeld) 3 euro
monky busnis : kraampje op markt in beglie (frans deel ) 2 euro
en nog een grijs simpel shirtje zelfde als die hierboven 2 euro
sorry voor de slechte kwaiteit foto maar mijn broer heeft fototoestel mee op vakantie :p
daagjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten